lesnosquare.blogg.se

Serial number perspective rectifier regulator
Serial number perspective rectifier regulator






serial number perspective rectifier regulator

The motor torque and flux linkage have been controlled independently and directly by proper selection of switching voltage vectors. DTC does not involve current regulation and coordinate transformation. Compared to FOC, DTC offers less dependency to machine parameter variation, easy implementation, good transient response, and ruggedness. Direct torque control offers good dynamic performance. Many of the control techniques are available for Induction Motor drive. To overcome these problems, an induction motor has been used in EV application.

serial number perspective rectifier regulator

But DC motors need frequent maintenance and short life time. DC motors were used for EV because of its decoupling effect. They are longer charging time, lower energy density, heavy weight and lower life time of batteries. There are some constraints associated with EV. Now-a-days EV is used as an alternate to the traditional transportation system due to the development of renewable energy technology and demand in fuel. Palabras Clave: Suave informática accionamiento de motor de CA mejora de la eficiencia ondulación reducida modulación de vector especial La simulación y los resultados experimentales se presentan para validar el rendimiento del algoritmo de minimización de pérdida propuesto. El trabajo propuesto se simula en MATLAB / SIMULINK. El controlador de velocidad lógica difusa se emplea para lograr un seguimiento preciso de la velocidad y mejorar la robustez contra perturbaciones e incertidumbres. Esto conducirá a una pérdida de núcleo mínima y una mayor eficiencia del sistema. Se propone la minimización de la pérdida utilizando el método de las secciones doradas ara buscar el nivel óptimo de valor de flujo para el DTC del motor de inducción. DTC se utiliza para lograr un excelente rendimiento dinámico de la unidad de IM.

serial number perspective rectifier regulator

Los parámetros de rendimiento del vehículo eléctrico (EV) considerados para el análisis son el rendimiento dinámico y la eficiencia. Se propone una técnica de minimización de pérdida de energía basada en el control de búsqueda para el Control de par directo (DTC) del Motor de inducción trifásico (IM) utilizado en vehículos eléctricos.








Serial number perspective rectifier regulator